Po
zeszłorocznym uczestnictwie w XVIII edycji konkursu Quentin na którą wysłaliśmy
dwie prace (Rodzina naszych czasów oraz Magiczny Ikosaedr) wbrew pozorom nie
zasypialiśmy gruszek w popiele. Część projektów jest na etapie tworzenia, część
czeka na realizacje przez wydawcę.
Granie
w Apocalypse World zaowocowało w końcu napisaniem własnej gry na mechanice
PbtA. MULTI-Arisu, mini-gra w klimacie cyberpunk powinna ukazać się w następnym
numerze pisma Magia i Mieczu (nr 8). Jest to historia nastolatek z nadludzkimi
zdolnościami próbującymi uciec ze szpitala-więzienia złej korporacji. Sedno
systemu stanowi fakt, że postacie stanowią wspólnie osobowość wieloraką. Po wykonaniu
swojego ruchu, zmieniają się miejscami w ośrodkach: ruchu, mowy oraz
cyber-wszczepie dającym niezwykłe zdolności.
Również
w Magii i Mieczu (nr 9) powinien ukazać się nasz scenariusz nadesłany na
konkurs świąteczny. „Bezkrólewie” to scenariusz fantasy w klimacie Baśni
Tysiąca i Jednej Nocy opisujący próby, jakim poddane zostały postacie graczy w
celu zdobycia korony królestwa pustyni. W temacie scenariuszy mamy także tajny
tekst związany z jednym z większych konkursów, ale jego warunki nie pozwalają
nam pisać o tym za dużo.
Powoli
też pracujemy nad dużym systemem RPG. Będzie to SF umieszczony w bliskiej
przyszłości z domieszką horroru oraz military SF (inspirujemy się tutaj
Trylogią Ryfterów P. Wattsa, Czarnymi oceanami oraz Królem Bólu J. Dukaja). Mechanika
będzie na miarę XXI wieku, wykorzystująca aplikacje sieciowe. Więcej na ten
temat niebawem.
W
międzyczasie planujemy też pisać krótkie teksty na bloga: almanachy dla MG czy
szkice scenariuszy.
Komentarze
Prześlij komentarz