Groza to jedna z naszych ulubionych konwencji. Także nie powinno dziwić że na koncie mamy scenariusze do Zew Chtulhu w różnych epokach. Jeden z nich zapewnił nam najważniejsze RPGowe trofeum- zwycięstwo w Quentinie.
Plik w dobrej jakości.
Plik przyjazny drukarkom
Rodzina naszych czasów
Scenariusz przeznaczony jest dla dwóch graczy oraz mistrza gry. III miejsce na konkursie Quentin 2016.
Jego rozegranie powinno zająć jedną dłuższą sesję (istnieje możliwość rozbudowy). Akcja gry ma miejsce w autorskim, post-apokaliptycznym świecie inspirowanym takimi książkami jak Droga C. McCarthyego, czy zimowym rozdziałem w grze The Last of Us, aczkolwiek jest to świat rzeczywisty ze wszystkim tego konsekwencjami. Czas akcji to ok. 12 lat po katastrofie naturalnej - gigantycznej erupcji wulkanu oraz następującym w rezultacie globalnym ochłodzeniu, w wyniku którego większość cywilizacji legnie w gruzach. W scenariuszu zawarte zostały zasady specjalne odnośnie wędrówki w trudnych warunkach, jednak w większości oparty jest on na mechanice Zew Cthulhu. Tekst przeznaczony jest dla osób dorosłych.
Zilveren Spigiel
Scenariusz jest do systemu Zew Cthulhu w realiach europejskiego miasteczka z lat 1920 – 1930, aczkolwiek drobne zmiany pozwalają na wykorzystanie go w innych epokach. Jest to klasyczne "nawiedzone domostwo" mieszające śledztwo z surrealistyczną grozą.
Praca zgłoszona do konkursu na scenariusz mieszczący się na kartce a4
. W tym miejscu chcieliśmy podziękować za organizacje oraz impuls do
działania. Nieduża forma oraz dostosowanie tekstu dla początkujących MG
okazało się wyzwaniem oraz ciekawym doświadczeniem, które mamy nadzieje
powtórzyć.
Plik w dobrej jakości.
Plik przyjazny drukarkom
1897
Scenariusz zajął I miejsce na konkursie Quentin 2016.
Tekst przeznaczony do systemu Zew Cthulhu i rozgrywa się w realiach Warszawy drugiej połowy XIX wieku – tzw. belle epoque. Tematyka powstańcza wymusza na sesji pewne elementy specyficzne dla tego settingu- starcia z okupantem, praca konspiracyjna. Do scenariusza dołączone są gotowe postaci, jednakże możliwe jest stworzenie własnych - jedynym niezbędnym warunkiem jest ich przynależność do Organizacji Królestwa Polskiego. Scenariusz przeznaczony jest na dwie dłuższe lub trzy krótsze sesje.
Polowanie na Smętka
Praca zgłoszona na konkurs o Kufel.
Scenariusz przeznaczony jest do systemu Cold City. Jest on przeznaczony jest dla 2-3 graczy. Po pewnych zmianach scenariusz ten można poprowadzić w systemie Zew Chthulhu. Fabuła opisuje kilka dni z życia posterunku PAP na terenach byłych Prus. Zawarto w nim mieszaninę intrygi i śledztwa w sprawie dziwnych istot i niemieckich szpiegów.
Komentarze
Prześlij komentarz