Przejdź do głównej zawartości

MULTI_Arisu, fanpage oraz sesję.

Drobna przerwa w notkach blogowych wcale nie oznacza że spoczęliśmy na laurach. Projektujemy, rysujemy oraz gramy.

Na spotkaniu Czas na Przygodę vol. 17, miałem okazję ponownie zagrać w hack PbtA zatytułowany MULTI_Arisu (zdjęcie pochodzi właśnie z sesji). Bez zdradzania największego bajeru mechanicznego, jest to nieduża gra w klimacie japan cyberpunk, gracze wcielają się w role nastolatek z nadprzyrodzonymi możliwościami uciekającymi z podejrzanego szpitala korporacyjnego. Gra szybka (sesja 1,5-2h) i łatwa w tłumaczeniu, przewidziana do zabawy na konwentach czy jako gra wprowadzająca do świata RPG. Kolejną sesję będzie można zagrać na konwencie Zjava 9 (Warszawa, 19-21). W międzyczasie opracowujemy właśnie wersję nadającą się do szerszego pokazania (skład, rysunki, dużo mangowych rysunków).

Na Zjavie będzie też można zagrać w "Festyn w Obeersert" (drugim MG będzie jurorka Quentina Królowa Marysieńka), a do tego czasu mam nadzieje także na prowadzenie Warhammera podczas Czas na Przygodę vol 18.

Idąc z duchem czasu założyliśmy też fanpage na facebook'u.  Będziemy tam wrzucać linki do inspirujących nas materiałów, mniejsze przemyślenia oraz ogłoszenia. Zachęcamy do polubienia! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Erpegi na pierwszy raz

„To tego jest aż tyle?” to mnie uświadomiło do końca. Pokazywałem relatywnie nowemu graczowi podręcznik do Warhammera i zrozumiałem, że wprowadzanie nowych ludzi do rpg nie może się odbywać jak za czasów szkolnych. Długie i skomplikowane zasady, konieczność znajomości settingu i długość rozgrywki, powodują że gry fabularne mają (zwykle słuszną) opinie rozrywki o bardzo wysokim progu wejścia. Jedną z inspiracji do napisania tej pracy była próba, pokazania rpg osobom zupełnie „niefantastycznym” (w dodatku z doskoku), podczas oceny i testowania prac na konkursach Rzut na Inicjatywę oraz Game Chef . Drugą inspiracją była długa dyskusja podczas ostatniej Zjavy z cyklu „ Porozmawiajmy o rpg ”. Poniżej kilka pomysłów na pierwszy krok w świat gier fabularnych oraz mniej oczywiste kontynuacje. Skupiam się głownie na grach polskich, jak macie jeszcze jakieś godne polecenia gry - piszcie w komentarzach. Nuda, co? Chcecie w coś pograć? Oczywiście jedną z możliwości wprowadzenia nowych osób w

Archiwum Projektów: Neuroshima

Neuroshima czyli nasza ulubiona polska gra fabularna w klimacie postapokalipsy. Jej pojemna konwencja zachęcała do stworzenia różnorodnych scenariuszy i tekstów. Mieliśmy również moment fascynacji grą planszową Neuroshima Hex oraz bitewniakiem Nueroshima Tactics ( blog o kampanii ). Poniżej prezentujemy nasze prace wysłane na konkursy oraz opublikowane w czasopismach.  EKSODUS Scenariusz, wyróżniony na konkursie Quentin 2012 Bohaterowie w scenariuszu wcielają się w członków rady osiedla Mink Creek nad którym zebrały się czarne chmury. Ze względu na szykującą się inwazje molocha, posterunek cieszący się sporym szacunkiem w okolicy. Polecił natychmiastową ewakuacje mieszkańców obozu przejściowego. Znajduje się on w Preston - około dwóch tygodni drogi. Przygoda opisuje wybory i trudności podróży, jakich doświadczy społeczność oraz same postacie graczy. Scenariusz przeznaczony jest dla 3-5 graczy. Akcja przygody dzieje się w świecie gry Neuroshima, a przeznaczona jest

Archiwum Projektów: Warhammer

Podobnie jak większość fanów RPG swoją przygodę rozpoczynaliśmy właśnie od WFRP. Pomimo upływu lat znajome zasady i mroczny, klimatyczny świat wciąż przyciągają do siebie (update 2023 - dalej tak się dzieje). Jeśli chodzi o projekty konkursowe to Tzeentch nie był dla nas łaskawy, ale wierzymy że jeszcze się to zmieni.